در لهستان انتظار مي رود دانش آموزان حداقل سه ساعت PE در هفته در طول تحصيلات ابتدايي و متوسطه انجام دهند. دانشگاه ها همچنين بايد حداقل 60 ساعت كلاس آموزش بدني در دوره هاي كارشناسي برگزار كنند.
در سوئد ، زماني كه دانش آموزان مدارس در هفته در كلاسهاي PE مي گذرانند بين شهرداريها متفاوت است اما به طور كلي ، سال 0 تا 2 داراي 55 دقيقه PE در هفته ، سال 3 تا 6 داراي 110 دقيقه در هفته و سال 7 تا 9 220 دقيقه است. در دبيرستان متوسطه ، همه برنامه هاي ملي دوره اجباري دارند ، Idrott och hälsa 1 ، شامل 100 امتياز PE ، كه مربوط به 90-100 ساعت PE در طول دوره است. (يك نكته بايد يك ساعت باشد ، اما به دليل تعطيلات اين درست نيست.) در طول سه سال حضور دانش آموزان ، مدارس مي توانند اين ساعتها را همانطور كه دوست دارند بگذرانند. در اكثر مدارس دانش آموزان در طول سال اول در اين دوره شركت مي كنند و دوره پيگيري را ارائه مي دهند ، Idrott och hälsa 2 ، كه همچنين شامل 100 امتياز است.
در ايرلند انتظار مي رود كه يك كلاس 2 كلاس PE داشته باشد. (80 دقيقه) اين همچنين شامل دوش گرفتن و تغيير زمان است ، بنابراين به طور متوسط 60-65 دقيقه در خارج از خانه است.آمريكاي شماليدر ايالات متحده ، هدف از تربيت بدني "پرورش افراد باسواد جسمي است كه داراي دانش ، مهارت و اعتماد به نفس براي لذت بردن از يك عمر فعاليت بدني سالم هستند". گزارش شكل ملي از سال 2012 توسط انجمن ملي ورزش و تربيت بدني (بخشي از SHAPE America) و انجمن قلب آمريكا نشان داد كه در حالي كه نزديك به 75 درصد ايالت ها از ابتدا تا دبيرستان به تربيت بدني نياز دارند ، بيش از نيمي از ايالت ها به دانش آموزان اجازه مي دهند فعاليتهاي ديگر را جايگزين اعتبار تربيت بدني مورد نياز خود كنند ، يا در غير اينصورت نمي توانند مقدار مشخصي از زمان آموزش را تعيين كنند. طبق اين گزارش ، فقط شش ايالت - ايلينوي ، هاوايي ، ماساچوست ، مي سي سي پي ، نيويورك و ورمونت - از K-12 ، در هر سطح از كلاس ها به تربيت بدني نياز دارند. اكثر ايالت ها در سال 2016 به مقدار مشخصي از زمان آموزشي نياز ندارند و بيش از نيمي از آنها مجاز به معافيت يا جايگزيني هستند. اين روزنه ها مي تواند منجر به كاهش اثر بخشي الزامات تربيت بدني شود. در آمريكاي شمالي ، دستورالعمل هاي مشخصي در مورد ميزان نياز كودك به ورزش روزانه براي تناسب اندام وجود دارد. انجمن قلب آمريكا توصيه مي كند كه كودكان و نوجوانان (6 تا 17 سال) هر روز حداقل 60 دقيقه فعاليت بدني متوسط تا شديد داشته باشند.
ساعت صفر يك كلاس تربيت بدني قبل از مدرسه است كه براي اولين بار توسط دبيرستان مركزي ناپرويل اجرا شد. در ايالت ايلينوي اين برنامه به يادگيري آمادگي PE معروف است. (LRPE) اين تحقيق براساس تحقيقاتي انجام شد كه نشان مي دهد دانش آموزاني كه از نظر جسمي متناسب هستند از نظر علمي هوشيارتر هستند و رشد سلولهاي مغزي يا رشد مغز را تجربه مي كنند. NCHS يك كلاس PE را شامل مي شود كه شامل تمرينات قلبي عروقي ، تمرينات قدرتي اصلي ، حركات جانبي متقاطع ، و سواد آموزي و استراتژي هاي رياضي با كلاس هاي سواد و رياضي است كه از حركت براي تقويت يادگيري و بهبود موفقيت استفاده مي كند.
در بريتيش كلمبيا ، كانادا ، دولت در برنامه درسي درجه يك اعلام كرده است كه دانش آموزان بايد هر روز پنج بار در فعاليت هاي بدني شركت كنند. معلم همچنين وظيفه برنامه ريزي فعاليت بدني روزانه (DPA) را كه شامل سي دقيقه فعاليت بدني خفيف تا متوسط در روز است ، شامل كلاسهاي آموزش بدني درسي نيست. در برنامه درسي لازم است دانش آموزان كلاس يك در مورد زندگي سالم آگاهي داشته باشند. به عنوان مثال ، آنها بايد بتوانند مزاياي ورزش منظم را توصيف كنند ، گزينه هاي سالم را كه به آنها تحرك جسمي بيشتري نياز دارد و اهميت انتخاب غذاي سالم را توصيف كنند.
انتاريو ، كانادا روال مشابهي را در پيش گرفته است. در تاريخ 6 اكتبر 2005 ، وزارت آموزش و پرورش انتاريو (OME) سياست فعاليت بدني روزانه را در مدارس ابتدايي ، كلاس هاي 1 تا 8 ، اجرا كرد. اين امر مستلزم اين است كه به كليه دانش آموزان كلاسهاي 1 تا 8 ، از جمله دانش آموزان با نيازهاي ويژه ، فرصت شركت در حداقل بيست دقيقه فعاليت بدني متوسط تا شديد در هر روز مدرسه در زمان آموزش داده شود. فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه به سهولت اجرا و حفظ يك برنامه با كيفيت كمك مي كند ، از جمله مشاركت دولت ، والدين و جامعه. با اين حال ، در نهايت به تمايل معلم (هاي) تربيت بدني براي انجام هر كاري بدون توجه به شرايط بستگي دارد.
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ ۲۱:۳۴ ۱۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است